اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار (وکیل قرارداد،وکالت)
نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار (وکیل قرارداد،وکالت)

نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار (وکیل قرارداد،وکالت)

نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار (وکیل قرارداد،وکالت)

ضمانت نامه حسن انجام کار

گاهى در خريد برخى از کالاها مانند، مواد اوليه کارخانجات و کالاى استراتژيک و سرمايه‌اي، تحقيق در مورد وضعيت فنى و مالى و بازديد از محل کارخانه‌ فروشنده کالا به منظور بررسى روش‌‌هاى کنترل کيفيت و تکنولوژى مورد استفاده در توليد کالاى خريدارى شده ضرورت دارد.

در مواقعى که امکان تحقيق و بررسى در مورد توانايى توليدى و فنى و وضعيت مالى فروشندگان و بازديد از محل کارخانه و فروشنده کالا وجود ندارد، به‌منظور حسن اجراى تعهدات فروشنده و يا تضمين کيفيت کالاى مورد معامله هنگام عقد قرارداد ضمانت‌نامه حسن انجام کار (Performance bank Guarantee (PBG از فروشنده دريافت مى‌شود.(ضمانت نامه حسن انجام کار)

تاريخ و نحوه آزاد شدن اين ضمانت‌نامه در قرارداد قيد مى‌گردد.

دستگاه‌هاى اجرائى با در نظر گرفتن نوع و کيفيت کالا و کار، مبلغ قرارداد مى‌باشد تعيين و در قرارداد ذکر مى‌نمايند توضيح اينکه حداقل ميزان حسن انجام کار در آئين‌نامه معاملات دولتى مشخص شده است.(ضمانت نامه حسن انجام کار)

نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار

ضمانت نامه حسن انجام کار

صادرشده به موجب قواعد یکنواخت اتاق بین المللی بازرگانی در مورد ضمانت نامه های قراردادی ( نشر اتاق بین المللی بازرگانی شماره 325 ) .

ضامن : ...............................

اصیل ( تهیه کننده ـ پیمانکار ) : .........................

ذی نفع ( خریدار ـ کارفرما ) : .............................

قراردادی که ضمانت نامه به آن مربوط است : .........................

مجموع حداکثر مبلغ مسئولیت ضامن : .............................

اسناد مؤید ادعا : آن گونه که در زیر آمده است : ..........................

تاریخ سپری شدن : ...........................

شرایط دیگر ( در صورت موجود بودن ) : ..............................

ما امضاء کنندگان زیر که به موجب ضمانت نامه حاضر ضامن هستیم , تعهد می کنیم که تنها به موجب شرایط تعیین شده در این سند و نه هیچ شرط دیگری و به موجب قواعد یکنواخت فوق الذکر , در صورت درخواست کتبی یا تلفنی یا از طریق تلگراف وتلکس و توسط ذی نفع فوق , هرگونه مبلغ یا مبالغ را تاسطح مجموع حداکثر مبلغ مذکور در فوق بپردازیم به شرط اینکه :

  1. درخواست چنین پرداختی به نحو مقرر در ماده 8 قواعد یکنواخت و در مهلت مقرر در فوق به دست ما برسد .
  2. درخواست پرداخت شامل اعلام این امر از سوی ذی نفع باشد که مبلغ مورد درخواست , چه به طور مستقیم و چه به طور غیرمستقیم , از طریق دیگری توسط اصیل یا از طرف وی به او پرداخت نشده باشد .(ضمانت نامه حسن انجام کار)
  3. درخواست پرداخت به وسیله اعلام عدم اجرای تعهدات ناشی از قرارداد توسط اصیل از سوی ذی نفع تأیید شود . اعلامی که مشخص کند عدم اجراء توسط اصیل شامل چه   جنبه هایی می شود و در نتیجه ذی نفع به موجب مفاد قرارداد مذکور مستحق دریافت مبلغ مورد درخواست خود می شود .
  4. درخواست پرداخت , مستند به امور زیر باشد :

الف) رأی دادگاه نخستین

ب) رأی داوری که درخواست پرداخت را توجیه کند .

ج) تأیید کتبی اصیل در مورد درخواست و مبلغ مورد پرداخت .

د) ......................

ما به عنوان ضامن , پرداخت را بدون هیچ گونه تأخیری غیر از آنچه برای اطمینان از رعایت شرایط تعیین شده در قواعد یکنواخت و این ضمانت نامه ضروری است و تا .............. روزکاری از زمان وصول اسناد به دست ما آن گونه که در بالا مقرر شده , به عمل خواهیم آورد .(ضمانت نامه حسن انجام کار)

هرگونه اختلاف میان ما به عنوان ضامن و ذی نفع که به این ضمانت نامه یا پرداخت به موجب آن مربوط باشد , باید نهایتاً به وسیله داوری به موجب قواعد مصالحه و داوری اتاق بین المللی بازرگانی حل و فصل شود .(ضمانت نامه حسن انجام کار)

ضامن :                                                                                               محل و تاریخ :

...


وکیل،وکالت،حق انتفاع،اجاره به شرط تملیک،صلح سرقفلی،قرارداد اجاره آپارتمان تجاری،ضمانت نامه حسن انجام کار،وکیل قرارداد،مشاوره حقو


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط  و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.


دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۵ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب