اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
وب سایت وکیل
وب سایت وکیل

وب سایت وکیل

وب سایت وکیل _ گروه وکلای دادشید

وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل طلاق توافقی،وکیل ثبتی، وکیل ملکی،مشاوره حقوقی،مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری،  وکالت دادگستری،وکیل، وکالت،مشاوره آنلاین رایگان

وب سایت وکیل : وکالت در لغت به معنای واگذار کردن یا تفویض کردن می‌باشد. وکالت در اصطلاح حقوقی: عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین عقد، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌نماید.

تفاوت وکیل پایه یک و وکیل پایه دو :

وکلای پایه 2 فقط حق شرکت در محاکم کیفری که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتراز ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شود را دارند و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال باشد و یا خواسته غیر مالی مگر در دعاوی مربوط به اختلافات در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب باشد، می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند.(وب سایت وکیل)

اما وکیل پایه یک دادگستری حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و.. را دارند. وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می‌کنند بدواً به‌صورت ۲ سال کار آموزی دوره را طی می‌کنند و می‌توانند ذیر نظر وکیل سپرست نسبت به دفاع از حقوق موکل اقدام کنند و پس از طی 2 سال و همچنین تأیید صلاحیت علمی و گزینش‌های مربوطه موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شوند. بنابر آنچه گفته شد، وکلای پایه یک، حق دخالت و قبول وکالت در کلیه دعاوی را بدون محدودیت از لحاظ موضوع یا از لحاظ مرجع دارند، و می توانند با قبول وکالت در دعاوی مزبو ربه یاری موکل خود بشتابند.(وب سایت وکیل)

با توجه به پیشرفت جامعه بشری امروز  وتغییر متد های سنتی ارتباط و جایگزینی آن روشها با روشهای به روز ارائه خدمات؛ هر مجموعه برای اعتلای خود و پیشرفت در امور خود به ناچار می بایست خود را با آنها وفق دهد.(وب سایت وکیل)

همانگونه که شاهد هستیم در چند دهه اخیر مجموعه ها و اشخاص موفق برای رسیدن به موفقیت از این روش ها استفاده نموده اند.

یکی از موفق ترین این ابزار ها؛‌ بحث ارائه خدمات به طریق اینترنتی و به بیان بهتر ارائه خدمات مطلوب از راه دور می باشد.(وب سایت وکیل)

وب سایت وکیل گروه وکلای دادشید نیز با ارائه خدمات مطلوب و نظارت مستمر مسئولین مجموعه ؛‌ گامی بلند در جهت مشاوره و وکالت و با این طریق سعی در تحقق اهداف خود که همان تحقق عدالت و اجرای صحیح قانون میباشد برداشته است.(وب سایت وکیل)

این مجموعه با در اختیار  داشتن بهترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری تهران و شهرستانها و حتی در مواردی با مشاوره تلفنی حقوقی رایگان آماده ارائه خدمت به شما سروران عزیز می باشد.

ضمنا این مجموعه با خدمات نوین و همگام با برآورده کردن نیاز روز  با  ارائه خدماتی چون صدای وکیل و تهییه کلیپ های صوتی و تصویری به بررسی موضوعات مبتلابه به زبان ساده  پرداخته است.(وب سایت وکیل)

امید است با حمایت و انتقال انتقادات و پیشنهادات سازنده راهگشا و یاور ما در جهت رسیدن به هدف والای مجموعه باشید.

...


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و وکالت در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط وکیل و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیلیا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.


دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۵ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب