اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
شکایت اهانت به امام
شکایت اهانت به امام

شکایت اهانت به امام

شکایت اهانت به امام

(نمونه شکوائیه،شکایت،توهین،اهانت،اهانت به امام خمینی،اهانت به مقام رهبری،وکیل،وکالت،موسسه حقوقی،مشاور حقوقی،درخواست وکیل)

 

شکایت اهانت به امام

ماده قانون مجازات اسلامی ۵۱۴ بیان میدارد: «هرکس به حضرت امام خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) و مقام معظم رهبری به نحوی از انحاء اهانت نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.»(شکایت اهانت به امام)

در قانون مجازات اسلامی ایران بنا بر عبارت «به هر نحوی از انحاء»، وسیله در ارتکاب جرم نقشی ندارد و شامل ترک فعل نیز می گردد و ملاک در تشخیص آن، درک و فهم عرف است. توهین می تواند زبانی، مکتوب و از طریق حرکاتی که عرف آن را مذموم می داند باشد.(شکایت اهانت به امام)

 

نمونه شکوائیه اهانت به امام                                                             

رياست محترم دادسراي عمومی وانقلاب شهرستان "شهرستان محل وقوع بزه يا محل اختفاء یااقامت متهم"

با سلام احتراماً به استحضار مي‌رساند:

در تاريخ       آقاي/آقايان       فرزند       به نشاني       با بكار بردن الفاظ و عبارات توهين آميز نسبت به ذكر موارد توهين به امام خميني (ره)/مقام معظم رهبري  اهانت نموده‌اند. با عنايت به ادلة اينجانب كه عبارت از استشهاديه و/ يا شهادت شهود مي‌باشد ،تعقيب و مجازات نامبرده به اتهام توهين به مقدسات مذهبي به استناد ماده 514 قانون مجازات اسلامي مورد استدعاست.(شکایت اهانت به امام)

ضمناً نشاني اينجانب نيز عبارت از (نشاني محل اقامت شاكي )مي‌باشد.(شکایت اهانت به امام)

 

               با تشكر و سپاس فراوان

            "نام ونام خانوادگی شاکی"

...


قانون،شکایت،حقوق،موسسه حقوقی،وکیل،وکالت،قانون،مجازات،جرم،عکس،عکس نوشته،مشاوره حقوقی،رایگان،شکایت اهانت به امام


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط  و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.


دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۶ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب