اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
وکیل دادگستری پایه یک _ گروه وکلای دادشید
وکیل دادگستری پایه یک _ گروه وکلای دادشید

وکیل دادگستری پایه یک _ گروه وکلای دادشید

 وکیل دادگستری پایه یک _ گروه وکلای دادشید

وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل طلاق توافقی،وکیل ثبتی، وکیل ملکی،مشاوره حقوقی،مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری،  وکالت دادگستری،وکیل، وکالت

وکیل دادگستری پایه یک : تعریف وکیل: وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری و به موجب عقد وکالت انجام کاری را بر عهده می گیرد. وكيل دادگستري كسي است كه با داشتن پروانه وكالت و عضويت در يكي از كانون هاي وكلاي دادگستري از طرف اشخاص حقيقي يا حقوقي (دولتي يا غيردولتي) دفاع از حقوق موكل و پاسخ به ادعاها و دلايل و ارائه آن ها را در دادسراها و دادگاه ها مي پذيرد.(وکیل دادگستری پایه یک)

تعریف وکالت: وکالت عقدی است که بموجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکالیفی را دارا خواهند شد و  وظایف و مسئولیت هایی را بر عهده خواهند گرفت.(وکیل دادگستری پایه یک)

در یک تقسیم بندی؛ وکالت به وکالت قضایی و غیر قضایی تقسیم می شود:

وکالت قضایی: عبارت است از اینکه شخص در جهت امور دادگاهی خود شخص دیگری را به عنوان نماینده خود در دادگاه معرفی می نماید. این نوع وکالت محدود به امور قضایی است مانند اعطای وکالت به وکلای دادگستری. بنابراین اشخاصی که از کانونهای وکلای ، پروانه رسمی وکالت دریافت ننموده اند، قادر به انجام این نوع از وکالت نخواهند بود.(وکیل دادگستری پایه یک)

وکالت غیر قضایی: عبارت است اینکه شخصی به طور رسمی یا عادی جهت انجام امور کاری یا اداری خود به شخص دیگری وکالت می دهد. که این کارعمدتا با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و تنظیم وکالتنامه رسمی انجام می پذیرد. باید در نظر داشت که با وكالت تنظيمي در دفاتر اسناد رسمي؛ نمي توان از جانب شخص حقيقي يا حقوقي به طور مستقيم به دادسراها و دادگاه ها مراجعه و موضوع وكالت را انجام داد.(وکیل دادگستری پایه یک)

بر اساس موازین قانونی انتخاب وكيل دادگستري؛ حق مسلم هر یک از شهروندان می باشد و تحت هیچ شرایطی نمی توان ایشان را  این حق  محروم نمود. شهروندان آزادانه اختیار دارند که با مراجعه به هر یک از وكلاي دادگستري، توافقات لازم را با وی انجام و فرم وکالتنامه را امضا نمایند. که در این صورت، وظایف وتعهدات هر یک از ایشان، طبق توافقات مربوطه خواهد بود.

در همین رابطه ، موسسه حقوقی ندای عدالت (گروه وکلای دادشید) متشکل از تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری بوده که با قبول وکالت  و نیز ارائه مشاوره و خدمات حقوقی؛ شما هم میهنان عزیز را یاری می رساند.(وکیل دادگستری پایه یک)

...


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و  در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط  و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.


دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۶ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب