اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
نمونه قرارداد خرید خودرو _ گروه وکلای دادشید
نمونه قرارداد خرید خودرو _ گروه وکلای دادشید

نمونه قرارداد خرید خودرو _ گروه وکلای دادشید

نمونه قرارداد خرید خودرو

مبایعه نامه قطعی خودرو،معامله خودرو، ماشین،فروش خودرو،مبایعه نامه قطعی خودرو،ماشین، تجاری،  ثبت ،  وصول مطالبات، ،  برگشتی،وکیل ثبتی، وکیل ملکی،مشاوره حقوقی،مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری،   دادگستری،وکیل، ،مشاوره آنلاین رایگان

قرارداد خرید خودرو

ماده 1 : طرفين قرارداد

     1-1- فروشنده/فروشندگان ...................................................... فرزند .............................. به شماره شناسنامه ....................................... صادره از......................... کدملي .................................................. متولد ............................ ساکن .................................................................. تلفن ...................................... با وکالت/قيموميت/ولايت/وصايت .................................. فرزند ...................... به شماره شناسنامه ........................ متولد ............................. بموجب ................................(قرارداد خرید خودرو)

     2-1- خريدار/خريداران ...................................................... فرزند .............................. به شماره شناسنامه ........................................... صادره از ................................کدملي .................................................. متولد ............................ ساکن ................................................................... تلفن ...................................... با وکالت/قيموميت/ولايت/وصايت .................................. فرزند ...................... به شماره شناسنامه ........................ متولد ............................. بموجب ................................(قرارداد خرید خودرو)

ماده 2: موضوع و مشخصات مورد معامله

     عبارتست از انتقال ......................... دانگ يکدستگاه ......................... از نوع ............................. مدل ............................... سيستم ................ رنگ ..................... سيلندر .......................... شماره راهنمايي و رانندگي ........................................ شماره شاسي ............................................... شماره موتور ............................................. که با تمام متعلقات و منصوبات ، منصوبه و غير منصوبه در آن مي باشد .(قرارداد خرید خودرو)

ماده 3 : ثمن معامله

     1-3- ثمن معامله به طور مقطوع بعدد ( ................................... ريال ) و با حروف ( ............................................................................ ريال ) تعيين گرديد .

     2-3- همزمان با اين توافق مبلغ با حروف ( ............................................................................................... ريال ) نقداً / طي چک      شماره ................................... عهده بانک .................... شعبه ........................ کد ..................... به فروشنده پرداخت گرديد . باقيمانده ثمن با                                حروف ( ............................................................................ ريال ) در زمان تنظيم سند در دفتر اسناد رسمي پرداخت خواهد شد .(قرارداد خرید خودرو)

ماده 4 : شرايط معامله

     1-4- طرفين متعهد شدند جهت تنظيم سند ، طبق قرارداد در تاريخ به حروف ........................................................... در دفتر اسناد رسمي شماره .......................................... حاضر شوند و فروشنده متعهد گرديد سند را به نام خريدار يا هر کس که خريدار معرفي نمايد انتقال دهد . در ضمن ، اجراي تعهد ( تنظيم سند ) از طرف فروشنده بنام منتقلٌ اليه بعدي ، منوط به احراز انتقال از طريق ارائه قرارداد مي باشد و در صورت عدم حضور هر يک از طرفين در دفتر خانه اسناد رسمي مربوطه ، گواهي سر دفتر مثبت تخلف نامبرده مي شود .(قرارداد خرید خودرو)

     2-4- عدم ارائه مستندات و مدارک لازم جهت تنظيم سند از طرف فروشنده و عدم پرداخت ثمن توسط خريدار ، در حکم عدم حضور است و سر دفتر در موارد مذکور به تقاضاي ذينفع مجاز به صدور گواهي عدم حضور مي باشد .

     3-4- مورد معامله با تمام لوازم موجود و اسناد و مدارک ، با رؤيت کامل فني ، بدنه ، توسط خريدار و يا کارشناس منتخب وي صورت گرفت و از کميت و کيفيت آن آگاه مي باشد .

   4-4- مسئوليت هر گونه تخلف اعم از راهنمايي و رانندگي ، کيفري و مدني که با استفاده از مورد معامله تا زمان تحويل ، به وقوع پيوسته باشد بعهده فروشنده است .

     5-4- هزينه هاي نقل و انتقال اعم از دارايي و عوارض شهرداري بعهده فروشنده ، حق الثبت و حق التحرير بعهده ............................... مي باشد.(قرارداد خرید خودرو)

     6-4- کليه خيارات از جمله خيار غبن به هر عنوان ادعا و به هر ميزان با اقرار طرفين و با علم و اطلاع کامل نسبت به عرف بازار اسقاط گرديد . موارد تقلب و تدليس از اين موضوع مستثني است .

     7-4- در صورتيکه معلوم گردد مورد معامله به هر علتي غير از عامل قوه قاهره مانند مصادره ، رهن ، عمليات اجرايي دادگستري يا اجراي اسناد رسمي ، مستحق للغير و يا غصبي بودن ، قانوناً قابل انتقال به خريدار نبوده ، فروشنده موظف است کليه هزينه هايي راکه خريدار متقبل شده ، پرداخت نموده و مبلغ به حروف ( ..................................................................................... ريال ) به عنوان خسارت عدم انجام تعهد به وي پرداخت و ثمن دريافتي را با احتساب خسارت قانوني مسترد نمايد .(قرارداد خرید خودرو)

   8-4- مورد معامله و کليه اوراق و مستندات در تاريخ با حروف ................................................................ ساعت ................................ تسليم خريدار شد/ خواهد شد.

     9-4- در صورت عدم حضور هر يک از طرفين براي تنظيم سند در دفترخانه اسناد رسمي تعيين شده ، ممتنع از حضور ، مکلف است به ازاي هر روز تاخير مبلغ باحروف ( ........................................................................... ريال ) بعنوان خسارت تاخير اجراي تعهد در وجه طرف مقابل پرداخت نمايد . خسارت مذکور مستقل از تعهد اصلي بوده و با آن قابل جمع است .(قرارداد خرید خودرو)

ماده 5 : در صورتيکه معامله بصورت اقساطي باشد

     1-5- چک ها و يا سفته ها در حکم ثمن معامله مي باشد در صورتيکه پرداخت .................... قسط از اقساط بصورت متوالي از طرف خريدار به تاخير افتد فروشنده حق دارد معامله را فسخ و وسيله نقليه را مسترد نمايد . خريدار در صورت استنکاف از استرداد مورد معامله ملزم و متعهد به تحويل مورد معامله و جبران خسارت وارده مي باشد و در صورتيکه مورد معامله به هر علتي تلف شده باشد خريدار مسئول پرداخت خسارت وارده خواهد بود . جبران خسارت پس از کسر ميزان مبالغ پرداختي بوده و مبناي قيمت مورد معامله به نرخ روز بازار محاسبه مي گردد.(قرارداد خرید خودرو)

    2-5- پس از پرداخت آخرين قسط فروشنده موظف است سند را به نام خريدار انتقال دهد .

این قرارداد در تاریخ                       در دو نسخه تهیه شده که هر نسخه از اعتبار واحد برخوردار است.

...


قرارداد خرید خودرو،فروش خودرو،ماشین،دادشید،وکیل،وکالت،موسسه حقوقی،قانون،عکس نوشته،عکس،حقوق،law،lawyer


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۵ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب