اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
مشاوره وکالت _ گروه وکلای دادشید
مشاوره وکالت _ گروه وکلای دادشید

مشاوره وکالت _ گروه وکلای دادشید

مشاوره وکالت _ گروه وکلای دادشید

وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل طلاق توافقی،وکیل استرداد جهیزیه،مشاوره حقوقی طلاق،مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره رایگان وکالت ،مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره وکالت : امروزه به جهت پیچیدگی ارتباطات اجتماعی و افراد، و اینکه انسانها ناچاراز زندگی در محیط اجتماع بوده و در هر سطحی از مراودات و ارتباطات خود با افراد دیگر، اعمال  و رفتارهایی را مرتکب می شوند که در اکثریت موارد، دارای جنبه حقوقی می باشد. این اعمال ورفتارها می تواند ازنوع انعقاد عقود و قراردادها باشد یا حتی رفتارهای فیزیکی که دارای ابعاد حقوقی میباشد.(مشاوره رایگان وکالت)

و همین مساله نیاز به ارتباط همیشگی با یک مشاور خوب  و دلسوز و آگاه را دو چندان می نماید.

به راستی در موقعیتی که جزء به جزء اقدامات و رفتارهای هر فردی می تواند برای وی عواقب و تاثیرات حقوقی و حتی جزایی داشته باشد، چه عاملی باعث می شود که افراد بدون جلب نظر اهل فن و خبره، و خودسرانه معاملاتی نمایند و تصمیماتی اتخاذ نمایند که بلافاصله برای ایشان عواقب خطرناکی در بر داشته باشد؟؟(مشاوره رایگان وکالت)

بنابراین آنچه سیره و روش عاقلان می باشد آن است که پیشگیری را بر درمان ترجیح میدهند و قبل از انجام هر عمل، صحت و درستی تصمیم خود را از طریق ارتباط با مشاور حقوقی بررسی نموده و سپس با خیالی راحت و آسوده،  تصمیمات خود را عملی می نمایند.(مشاوره رایگان وکالت)

بدیهی است که همیشه و در هر موقعیتی، هزینه های مربوط به پیشگیری از وقوع مشکلات، بسیار کمتر از هزینه های مربوط به درمان آنها  خواهد بود.

بنابراین در لزوم ارتباط همیشگی با مشاورین هیچ گونه شکی باقی نمانده و امنیت خاطر حاصل از این مشاوره، بسیار بسیار ارزشمند و ستودنی خواهد بود.(مشاوره رایگان وکالت)

...


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط  و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.


دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۵ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب