اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان 5 طبقه سوم واحد 37
تماس با ما 09332373448
ایمیل dadshid@gmail.com
ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه۸الی ۱۵
blog3
وکیل ورشکستگی (وکیل،وکالت،مشاوره حقوقی)
وکیل ورشکستگی (وکیل،وکالت،مشاوره حقوقی)

وکیل ورشکستگی (وکیل،وکالت،مشاوره حقوقی)

وکیل ورشکستگی چطور دادخواست ورشکستگی بدهیم، ورشکستگی شرکت، اقدامات تاجر ورشکسته (وکیل،وکالت،مشاوره حقوقی)

وکیل ورشکستگی

همانطورکه درسایر مطالب مندرج در این سایت، عنوان شد، عملکرد شرکتها به دلایل مختلفی از قیبل فقدان سرمایه کافی؛ به جریان انداختن ضعیف نقدینگی؛ برنامه ریزی نامناسب و ناکافی؛ عدم وصول مطالبات و از دست رفتن سرمایه، و غیره منتهی به ورشکستگی و توقف می شود. در این حالت، لازم است که دادخواست متناسب و دقیقی که حاکی از آخرین وضعیت شرکت و فعالیتهای آن از زمان توقف به بعد باشد؛ تقدیم مراجع قضایی گردد. برخی از شرکتها بدون اینکه از عواقب و آثار و نتایج رای ورشکستگی و کیفیت طرح دعوی مزبور، مطلع باشند دادخواست مربوطه را شخصا و توسط مدیران و صاحبان امضا انجام داده و خلال دادرسی به جهت تخصصی بودن امر، از ادامه مسیر عاجز مانده و با مشکلات عدیده ای روبرو می گردند.(وکیل ورشکستگی)

اصولا دعوی ورشکستگی از آنجایی که با مباحثی مثل امور حسابداری و نیز امور مالیاتی و امور شرکتها و دعاوی تجاری ارتباط تنگاتنگی دارد، لذا اولا لازم است که اقامه دعوی توسط وکلای خبره و متخصص انجام گردد ثانیا وکیل مزبور می بایست اطلاعات کاملی را در خصوص موارد فوق الذکر داشته باشد تا بتواند نتیجه مطلوبی را برای موکل خود رغم بزند.(وکیل ورشکستگی)

از سوی دیگر آثاری که رای ورشکستگی برای شرکت و نیز مدیران و سهامداران آن خواهد داشت، اقتضا دارد که مسئولین شرکت با دید کاملا باز و واقف به جزئیات امر، تصمیم بر طرح دعوای ورشکستگی اتخاذ نمایند.(وکیل ورشکستگی)

در این رابطه گروه وکلای دادشید، مفتخر است که با بهره گیری از وکلای خبره و آشنا به مباحث ورشکستگی، جهت مشاوره و اخذ وکالت، در خدمت تجار و شرکتهای تجاری باشد.(وکیل ورشکستگی)

..


ورشکستگی،ورشکسته،وکیل ورشکستگی،وکیل،وکالت،مشاوره حقوقی،موسسه حقوقی،مشاوره حقوقی،law،lawyer


گروه وکلای دادشید

موسسه حقوقی ندای عدالت ساعی (گروه وکلای دادشید) با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط  و مشاوره حقوقی در سرتاسر کشور می باشد جهت ارتباط با این مجموعه اینجا را کلیک کنید.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.


دسته بندی
دسته بندی مقالات 68
مقالات ما
۱۶ آذر

اجازه مالک

  اجازه مالک اجازه مالک یا اجازه در عقد فضولی به موافقت مالک یا ولی مالک در مورد تصرف فضولی یا معاملات فضولی توسط دیگران اشاره دارد. این مفهوم در...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۳ آذر

ارزیابی حقوقی مالک

ارزیابی حقوقی مالک ارزیابی حقوقی مالک به معنای بررسی وضعیت حقوقی مالکیت یک ملک است. این ارزیابی شامل بررسی مستندات حقوقی مربوط به ملک، اطمینان از اینک...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب
۱۰ آذر

املاک مجهول المالک کدامند ؟

  املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاک مجهول المالک کدامند ؟ املاکی هستند که مالک آن‌ها مشخص نیست. این املاک ممکن است به دلیل عدم ثبت یا عدم تقاضای ...

بدون دیدگاه
ادامه مطلب